Karla musím za článek pochválit, přesto bych si ho dovolil doplnit.
1. Co Karel nezmínil dle mého dostatečně důrazně je fakt, že pokud komunikujete prostřednictvím datové schránky, nepotřebujete elektronický podpis. Tedy nemusíte mít podpis, stačí mít onu datovku.
2. Pro podnikatele je důležité mít po ruce i veškeré své údaje, a to nejen ony zmiňované faktury, ale i svoje dokumenty. Je jen na vás, zda využijete cloudovou službu, pokud ano, skvěle přístupná je Google office – tedy Dokumenty, Prezentace a Tabulky. Výhoda cloudu je v tom, že o svoje dokumenty a data nikdy nepřijdete.
3. Když už jsme hovořili o datovce jako o komunikaci s úŕady, existuje portál http://www.podejto.cz kde je více jak 300 elektronických formulářů snad pro všechny myslitelné žádosti a podání vůči úřadům, vše je přístupné a dobře svázáno právě s datovkou, takže si můžete formulář sami vyplnit a hned jej odeslat na příslušný úřad, formulář vám pomůže i s tím, abyste nemuseli hledat, na který úřad to vlastně máte poslat.
Souhrn nejzajímavějších článků. Vychází přibližně jednou za měsíc.
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a služeb.
FunkčníVždy aktivní
Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.